Hjertestarter kursus og modeshow

Betaling

Via Dankort eller internationalt kreditkort

Fredag

Standerhejsning kl. 17.45, derefter kan vi spise i udestuen eller lave langbord. klubhuset skal vi er klar til kl. 19.00
Husk at instruktør Tanja fra hjerteforeningen er frivillig.
Hjertestarterkursus præcist kl.19.00 begynder der undervisning i Hjertestarter.
Ved instruktør, Tanja Lykke Petersen.

Lørdag

Kl. 8.30 Afhentning af morgenbrød, man kan spise sin morgenmad hvis man vil i klubhuset, der bliver varme rundstykker og te og kaffe, resten tager I selv med.

KL.9.30 skal det store festtelt til ugen efter til sommerfesten rejses, hvem vil hjælpe med det, kom og sig det til Jørn.

Kl. 12.30 Tager damerne til modeshow hos butik Aase hvor vi skal være ( vi mødes udenfor butikken kl.12.45),fra kl. 13.00-15.00 ca. Medbring en stol,måske en fl. Vand, og en pose til evt. indkøb, samt godt humør til et par hyggelige timer. Damerne hygger om os og plejer at give gode rabatter til dem der handler. Husk at lave aftaler om at køre sammen så alle kommer med.

Kl. 18.30 langbord hvis vejret er godt,

Søndag

10.00 Standernedhaling og fælles, oprydning og ordne bad og wc’er mv.
Det er jo vores fælles plads.

Stævnegebyr som går til gave til oplægsholdere, morgenbrød mv., og til butik Aase, det bliver 40kr. pr. person for alle der deltager i weekenden.

Sidste tilmelding er allersidste dag den 12 aug. Vi glæder os til opbakningen, mange har efterspurgt både hjertestarterkursus og også modeshow og nu har vi de klart på gensyn fra stævnearrangørerne:

DCK 2090 Pia & Jørn Andersen( Pia 20954283)
DCK 5491 Gerda og Per Thuesen